SEO dopalacz Jeża

Brak komentarzy

Zainspirowany tak często poruszanym przez Jeża na forum Pozycjonowanie i Optymalizacja pojęciem AnchorPR i wykorzystywaniu jego właściwości do pozycjonowania stron, chciałbym podzielić się wynikami moich eksperymentów w tym temacie.

Pozycjonowanie stron to niezwykle trudne zajęcie, które wymaga ogromnej skrupulatności, ale również sprytu i umiejętności dostosowywania się do zmieniających się reguł gry. Skuteczne pozycjonowanie pozwala nie tylko umieścić daną stronę na szczycie wyników wyszukiwania pod daną frazę, ale również na zachowanie tej pozycji przez jak najdłuższy czas. A to bez wątpienia wymaga sporo pracy. Dlatego też, wciąż pojawiają się nowe narzędzia, które mają w znaczący sposób pomóc osobom zajmującym się pozycjonowaniem w wykonywaniu ich obowiązków.

Linki – podstawa pozycjonowania

 

Linki stały się niezwykle ważnym narzędziem w pozycjonowaniu już w połowie lat 90-tych XX wieku, kiedy to światło dzienne ujrzał algorytm wyszukiwarki Google, w którym najważniejszą częścią okazał się być parametr Page Rank. Co bardzo istotne, parametr ten był obliczany właśnie na podstawie linków, które prowadziły do strony.

Aby zatem w sposób skuteczny polepszyć pozycję danej strony w rankingu wyszukiwania pozycjonerzy po prostu kupują linki lub starają się je zdobyć w każdy inny sposób. Tak naprawdę nie jest istotne czy ktoś faktycznie skorzysta z linku i wejdzie na konkretną stronę. Chodzi wyłącznie o to, że link ma wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Widząc co się dzieje, Google postanowił jednak nieco namieszać zmieniając swoje algorytmy. W związku z tym, w pewnym momencie już nie ilość linków, ale raczej ich jakość stała się najważniejszym kryterium. Okazało się zatem, że dużo lepszym pomysłem jest umieszczenie linka w treści, ze słowem kluczowym w anchor text, na stronie która jest związana tematycznie właśnie z promowaną frazą.

Presell pages i SEO dopalacz Jeża

 

Presell pages to strony z unikalną treścią, które są tworzone oraz udostępniane przez inne serwisy. To właśnie na nich można umieszczać linki do konkretnych podstron pozycjonowanej strony. Takie działanie jest pozycjonerom doskonale znane, ale dzięki zjawisku anchorPR, na którym bazuje SEO dopalacz Jeża, Presell pages mogą jeszcze lepiej wypełniać swoje zadanie, sprawiając, że w ciągu kilku tygodni dana strona znacząco podniesie swoją pozycję w wynikach wyszukiwania.

SEO dopalacz Jeża jest systemem wymiany linków, który świetnie radzi sobie z dostarczaniem odpowiedniego anchorPR do Presell Page. Ta z kolei przy pomocy linku pozycjonującego jest w stanie przekazać konkretny anchorPR na stronę, która jest docelowo pozycjonowana. Sposób ten może zaoszczędzić pozycjonerom sporo czasu, ale przy tym jest bardzo skuteczny i bez wątpienia pomoże w polepszeniu pozycji naszej strony.

    Ostatnio na naszym blogu

    Zobacz wszystkie
     

    Dodaj swoją opinie